بسم الله الرحمن الرحیم

ما باید قلبِ مخروبه‌ی خودمان را آباد کنیم و این کار، فقط با «توحیدِمن» امکان پذیر است!

۶۵ شصت و پنجمین جلسه “نشست های بهشتی خانواده” با حضور اعضای خانواده آرمانشهری برگزار شد.

✅ در این جلسه استاد عبداللّهی خوب مجدداً بر شناخت خدا و اهل حق و بدین وسیله، بازگشت به منِ الهیِ قدسی و سپس رسیدن به طهارت، تاکید کردند.

❤️ ایشان فرمودند: اگر انسان منِ الهی و پاک باشد، قلبش مانند اهل بیت (ع)، قلب‌الله می‌شود و همانطور که از حدیث اَلْمَرْءُ بِقَلْبِهِ برمی‌آید، قلب، همه چیزِ انسان است. اگر قلب پاک از رجس و شرک باشد و فقط خدا در آن جای داشته باشد، می‌شود: قلب‌اللهِ طاهرِ سلیم.

🔆 قلب، محلِ انقلاب و دگرگونی است؛ به همین دلیل باید دائما از آن محافظت شود تا با اتفاقی طاغوتی، از وضعیت سالم و الهیِ اولیه برنگردد.

🛐 بحث ما این است که باید اهل حدیث کساء باشیم. اهل کساء، یعنی اهل طهارت و تطهیر؛ که برنامه تطهیر از جسم شروع می‌شود تا به روح و قلب برسد.

📑 استاد عبداللّهی خوب در پایان نیز طرح “سلامت قلب” را به سرکار خانم عباسی معاونت طرح و برنامه، پیشنهاد دادند.

🎤 در بخش تشکیلاتی، سرکار خانم عباسی درباره طرح بانوان بی کار آقایان صحبت، و مبانی این طرح را یادآوری کردند.

♻️ سپس جناب آقای علی صمصامیان مدیر شرکت بازیافت سرمایه خانواده اعلام کردند که آماده دریافت مواد بازیافتی اعضا از درب منزل هستند.

🩺 پس از آن جناب آقای شفاعت از فعالیت های جدید شرکت سلامت گزارش دادند و اعلام کردند: افرادی که قند خون دارند و از نوار چک قند استفاده می‌کنند، می‌توانند به سایت www.avanland.com مراجعه کنند و به‌ازای هر کدملی، ماهانه دو نوار به قیمت دولتی خریداری کنند.

👥 سپس استاد عبداللّهی خوب پیشنهاد تشکیل گروهی شورایی برای بیمه خدمات درمانی اعضای خانواده همراه با جناب آقای قاسمی و سرکار خانم کیانی را مطرح کردند.

💢 در پایان جناب آقای طاها شفاعت مسئول شرکت رسانه از عملیاتی یک ماهه به نام خط شکن، با هدف نشر هرچه بیشترِ محتوای آرمانشهر گزارش داند.

🔍 ایشان اعلام کردند: درحال حاضر عکس و اطلاعات مرکز آرمانشهر مهدوی و استاد عبداللّهی خوب، جزو نتایج اولیه‌ی جستجو در گوگل می باشد.
📱همچنین اکنون در پیامرسان های مختلف داخلی و خارجی جهت نشر محتوا، کانال هایی تأسیس شده‌اند و با کانال های مذهبی برای قراردادن محتواهای مرکز در کانال های خود، مذاکره شده است.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط:

چه کسانی آیه یأس می‌خوانند؟!

اسلام محفوظ است،اسلام قدرتمند است،اسلام پیروز است… ♨️ چه کسانی آیه یأس می‌خوانند؟! https://armanshahrmahdavi.ir/wp-content/uploads/2024/04/اسلام.mp4