بسم الله الرحمن الرحیم

خواندن سوره کوثر، یک وظیفه‌ی شخصیتی، سیاسی و اجتماعی است!

۶۱ شصت و یکمین جلسه نشست های بهشتی خانواده در مجتمع امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) برگزار شد.

✅ استاد عبداللّهی خوب در این جلسه فرمودند: ما باید در دنیا فاطمی شویم و لازمه ی تحقق این معنای اساسی و رسیدن به معرفت، عملکرد فاطمیِ زن و مرد می‌باشد.

🌀 ایشان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) فرمودند: هر کس در نماز بعد از حمد، سوره کوثر بخواند، خداوند او را در روز قیامت از حوض کوثر سیراب می کند و محل زندگی او را نزد رسول خدا (ص) در زیر طوبی قرار می‌دهد.

🛐 با نیت و توجه خواندنِ سوره کوثر در نماز، موجب یاد کردن حضرت فاطمه (س) و امیرالمومنین (ع) می شود؛ خداوند هم به فضلش ما را یاد می‌کند و توفیق خیر پیدا می کنیم.

💡باتوجه به آیه ۲۶۹ سوره مبارکه بقره، حکمت، علم محکمی است که ما را در علم حق تثبیت می‌کند. کوثر حکمت است و ما باید اهل کوثر شویم تا از حماقت های عالمانه خارج شویم.

‼️ابلیس همیشه تلاش کرده تا تعداد جمعیت مومنان را کم کند؛ اما خداوند دین را به وسیله ی مومنین حقیقی هر چند قلیل باشند، تا آخر حفظ می کند. ما هم برای خدا و دین خدا موظفیم در این جنگ نسل، تکثیر جمعیت مهدوی، علوی و فاطمی کنیم.

🔆 در بخش تشکیلاتی، سرکار خانم عباسی مسئول پیگیری طرح های اجرایی مرکز، مبنای اصلی همه ی طرح های آرمانشهر (توحید من، یگانگی ما، تو خودمی) را یادآوری کرده و سپس بر اساس همین مبنا، نکاتی راجع به طرح طعام واحد و هدف اصلی این طرح و نتایج جانبی آن بیان کردند

🏫 سپس جناب آقای دهقان دبیرخانواده اشاره کردند: از آنجا که قرار بر عضویت تمامی اعضا حداقل در یکی از شرکت ها بوده است، افراد عناوین شرکت ها را بررسی کرده و طبق علایق خود، برای عضویت در هر شرکت به بنده پیام دهند.

🎤 همچنین استاد عبداللّهی خوب تاکید کردند که نماینده آقایان و بانوان خانواده، مسائل شورای عالی اقتصاد خانواده را جمع بندی و به اعضا اطلاع رسانی کنند.

📚 و در آخر، جناب آقای محمد کارگر اعلام کردند: همه اعضا خانواده هرچه زودتر در مسابقه کتابخوانی ثبت نام، کتاب را تهیه و مطالعه کنند و در مسابقه شرکت داشته باشند.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب :

برای دریافت آخرین اخبار مرکز آرمانشهر مهدوی، به کانال خبرگزاری «بی من و تو» بپیوندید

نوشته های مرتبط:

چه کسانی آیه یأس می‌خوانند؟!

اسلام محفوظ است،اسلام قدرتمند است،اسلام پیروز است… ♨️ چه کسانی آیه یأس می‌خوانند؟! https://armanshahrmahdavi.ir/wp-content/uploads/2024/04/اسلام.mp4