بسم الله الرحمن الرحیم

حیاتِ انسان‌های الهی توأم با رحمت و نعمت، و خالی از عذاب و غضب خداست.

۶۷ شصت و هفتمین جلسه “نشست‌های بهشتی خانواده” در مجتمع امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) برگزار شد.

⭕️ استاد عبداللّهی خوب در این جلسه فرمودند: طبق آیات ۱۵ و ۲۱ سوره مبارکه جاثیه، ما باید اهل‌ُالله شویم که لازمه‌ی آن، دنبال کردن روزانه خط و زنجیره محتوایی و تحقق حقیقت توحید است.

😇 همه ما خواهان زندگی و مرگ خوب هستیم که به عملکرد و ایمان ما بستگی دارد؛ عمل نیز به توحید بستگی دارد و باتوجه به مفهومِ «توحیدِمن»، در آخر به الگوبرداری از حیات و مماتِ حضرت محمد (ص) و آل محمد (ع) می رسیم.

❤️ حبّ ما را به سمت عمل حرکت می دهد. کسی که حُبِّ کامل دارد، عملکرد کامل دارد و شیعه، اهل حُبّ و عملِ کامل است.

✳️ ایشان با توجه به آیه ۹۷ سوره مبارکه نحل، فرمودند: دو نوع عملکرد برای هر زن و مرد مؤمن داریم: ۱⃣ عملکرد دنیوی که حیات انسان را می سازد و ۲⃣ عملکرد اخروی که مرگ انسان را می سازد.

🖼 در ابتدای بخش تشکیلاتی، جناب آقای دهقان اعلام کردند: نمایشگاه عرضه محصولات خانواده آرمانشهری با عنوانِ “نمایشگاه شعبانی عرضه محصولات خانواده و محله آرمانشهر مهدوی” سوم تا ششم اسفندماه برگزار خواهد شد.
هر عضوی از خانواده که محصولی برای ارائه دارد، درخواست خودرا به اطلاع سرکار خانم بیات برساند.

♻️ سپس جناب آقای علی صمصامیان مدیر شرکت بازیافت برای جمع آوری مواد بازیافتی خانواده ها، جدول اطلاعات موردنیاز را در اختیار اعضا گذاشته و از آنها خواستند به دست آن را پُر کنند.
همچنین از اعضای خانواده درخواست کردند که تمام مواد بازیافتی را به صورت تفکیک شده (کاغذ، پلاستیک، قوطی کنسرو و…) نگهداری کنند و به ایشان تحویل دهند.

💳 در ادامه جناب آقای جواد کارگر از واریزی سود سرمایه های یک میلیون تومانی اعضا خبر دادند.

💰در پایان نیز استاد عبداللّهی خوب از امکان جدید شرکت سرمایه پرده برداری کردند: از این پس اعضای خانواده می‌توانند به صورت ناشناس، مقدار سرمایه دلخواه خودرا سرمایه گذاری کنند و فقط سه نفر مسئول شرکت سرمایه خانواده از جزئیات این سرمایه باخبر خواهند بود.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط: