بسم الله الرحمن الرحیم

برنامه‌ی ماه مبارک رمضان، ایجاد انسان های امین، قوی، و تطهیر شده است

۷۲ هفتاد و دومین جلسه “نشست های بهشتی خانواده” در مجتمع فرهنگی-مذهبی امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) برگزار شد.

😌 در این جلسه استاد عبداللّهی خوب فرمودند: زندگی واقعی ازآنِ کسی است که هیچ وابستگی به غیر از خدا ندارد و در عین حال، از تمامی لذت ها به صورت کامل و عمیق بهره می برد؛ زیرا به واسطه قطع وابستگی به غیر، تطهیر شده و شایسته زندگی الهی است.

👆🏻وقتی انسان دربرابر حکم و اراده‌ی الهی راضی و تسلیم باشد، خداوند با رضایتِ خودِ انسان در او دخل و تصرف می کند و این مسئله برای رسیدن به حیات واقعی، لازم است. ما باید خودمان را به دستِ عالِمِ خیرخواه بدهیم؛ زیرا جاهلیم!

‼️هر دوازده ماهِ قمری، برنامه های تربیتی و خواسته های جدی خداوند از ما هستند و هدف، بازگشتِ منِ خبیث و کثیف، به منِ طیب و طاهر برای رسیدن به حیات طیّبه است.

🩺 در ابتدای جلسه‌ی تشکیلاتی، جناب آقای شفاعت از پیگیری برای ثبت خیریه خبر دادند و گزارشی از خدمات شرکت سلامت برای اعضای خانواده، ارائه کردند.

🧔🏻‍♂ سپس جناب آقای جواد کارگر اعلام کردند: از این پس جناب آقای کمالی به عنوان مسئول پیگیری امور مجتمع از ۸ صبح تا ۸ شب در مرکز حضور دارند و اعضا می‌توانند مسائل و درخواست های خودرا با ایشان مطرح و پیگیری کنند.
جناب آقای کارگر همچنین از دنبال کردنِ خرید زمین و باغ با جدیت، خبر دادند.

🎁 سپس جناب آقای محمد خوشبخت و سرکار خانم منصوری، جوایز برندگان مسابقه حفظ چهل حدیث که برای دو رده‌ی سنی نونهال و نوجوان برگزار شده بود را اهدا کردند.

📖 همچنین استاد عبداللّهی خوب بر حفظ چهل حدیث توسط همه‌ی افراد تاکید کردند.

✅ در پایان جناب آقای جواد کارگر از افتتاح شرکت توزیع و بسته بندی محصولات خانواده آرمانشهری خبر دادند و گفتند: در صورتی که اعضا محصولی برای توزیع و فروش دارند، می‌توانند از طریق این شرکت فعالیت خودرا با روشی بهتر و آسان تر، ادامه دهند.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط:

چه کسانی آیه یأس می‌خوانند؟!

اسلام محفوظ است،اسلام قدرتمند است،اسلام پیروز است… ♨️ چه کسانی آیه یأس می‌خوانند؟! https://armanshahrmahdavi.ir/wp-content/uploads/2024/04/اسلام.mp4